Сургалтын төлөвлөгөө


Õè÷ýýëèéí  æèëèéí  õóâèàðëàëò
Óëèðàë
Ýõëýõ  õóãàöàà
Äóóñàõ  õóãàöàà
Бүлэг сэдэв
¯ðãýëæëýõ õóãàöàà
Стандартын түвшин тогтоох
Äàñàí çîõèöîõ
IX /03
IX / 14

2 äîëîî  õîíîã
Ñóóðü ò¿âøèí òîãòîîõ
I  óëèðàë
IX / 17
XI / 30
Áè
11  äîëîî  õîíîã
XII/ 03 – XII/07
II   óëèðàë
XII / 10
III / 01
Ìàíàé àéìàã
12  äîëîî  õîíîã
III / 04– III / 08
III  óëèðàë
III / 11
V / 24
Байгаль
11 äîëîî  õîíîã
V / 27 – V /31
Æèëä: 36 äîëîî  õîíîã
Хичээл, хөгжүүлэх үйл ажиллагааны цагийн хувиарлалт
Хичээл, хөгжүүлэх үйл ажиллагаа
Бага бүлэг
/ 2 нас /
Дунд бүлэг
/3нас /
Ахлах бүлэг
/4нас /
Бэлтгэл бүлэг
/5нас /
Хэл яриа
34 /38
36/54
48/72
60/90
Математик
34 /38
36/54
48/72
60/90
Биеийн тамир
34 /38
36/54
48/72
60/90
Дүрслэх урлаг
34 /38
36/54
48/72
60/90
Хөгжим
34 /38
36/54
48/72
60/90
Харилцаа

36/54
48/72
60/90
Улиралд
170/190
216/324
288/432
360/540
Жилд
370
540
720
900
Сургалтын хөтөлбөрийн цагийн хувиарлалт
Бүлэг сэдэв
Бага бүлэг
Дунд бүлэг
Ахлах бүлэг
Бэлтгэл бүлэг
Ìèíèé òóõàé
55
66
88
110
Ìèíèé õîò
60
72
96
120
Ìèíèé áàéãàëü
55
66
88
110
Бүгд цаг
170
204
272
340
Áàãö öàãèéí òîîöîî /æèëýýð/

¹

Á¿ëýã
Áàãà
Äóíä
Àõëàõ
Áýëòãýë
Õè÷ýýë
կÕè÷ýýë
կÕè÷ýýë
կÕè÷ýýë
կ1
Ìàòåìàòèê
1
1
1
1
1
2
2
2
2
Õýë  ÿðèà
1
1
1
1
1
2
2
2
3
Ä¿ðñëýõ  óðëàã
1
1
1
3
2
2
2
3
4
Áèåèéí òàìèð
1
1
1
1
1
3
1
3
5
Õºãæèì
1
1
1
2
2
2
2
3
6
Õàðèëöàà

1
1
1
1
1
1
2
7  õîíîãò
5
6
6
9
8
12
10
15
Æèëä
370
540
720
900
  

ÎÐÕÎÍ ÀÉÌÃÈÉÍ 21 įÃÝÝÐ ÖÝÖÝÐËÝÃÈÉÍ 
¯ÉË ÀÆÈËËÀÃÀÍÛ ÑÝÄÂÈÉÍ ÕÓÂÈÀÐËÀËÒ
2013-2014 оны хичээлийн жил
 
Ñàðóóä
Ýõëýõ  õóãàöàà
Äóóñàõ  õóãàöàà
Ñэдэв
12 ñàð

XII /02
XII / 31
Øèíý æèëèéí áàÿð
01 ñàð

I / 02
I / 31
ªâëèéí óëèðàë
02 ñàð

II / 03
II / 28
¨ñ çàíøèë
03 ñàð

III /03
III / 31
Àìüòàä
04 ñàð

IY/01
IY/30
Øóâóóä
05 ñàð

Y/01
Y/23
Óðãàìàë

 
 
 

БЭЛТГЭЛ “Г”БҮЛГИЙН  03 ДУГААР  САРЫН   ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНЫ ТӨЛӨВЛӨГӨӨ

Хугацаа: 2014 оны 03 сарын 31- наас – 04 сарын 04- нийг хүртэл                                                                                             Сэдэв: Шувууд

Үйл  ажиллагааны чиглэл

Бүрэлдэхүүн
Хөгжүүлэх  чиглэл

Агуулга

Хугацаа
Хэрэглээ, багшийн  дэмжлэг



Хөдөлгөөн,  эрүүл  мэнд
Том  булчингийн  хөгжил

Алхалт
- 1-ийн цуваанаас 4-ийн цуваанд шилжиж алхах
- Диогналаар алхах, үсрэлттэй нүйх
- БХД /хэрэгслэлтэй дасгал/ шинээр заах
- Бөмбгийг хананд ойлгоод алгаа ташаад авах
- “Бай онох” хєдєлгєєнттоглоом


IV/03
4-ийн цуваанд  зөв алхах техник, аргачлалыг багш хийж үзүүлэх
БХД-ыг бие даан хийх
Багш хүүхдийг дасгал хөдөлгөөн хийх явцад алдааг засаж туслах
Эрүүл  ахуй
Осол аюулгүй байдал
Компютерийн болон гар утасны тоглоом удаан тоглохгүй байх, ямар хор уршигтай болохыг ярилцах
Өдөр тутам
Компютер болон гар утсыг тодорхой хугацаанд насанд хүрэгчдийн зөвлөмжөөр хэрэглэж хэвших



Хэл  яриа-Харилцаа

Аман  яриа

Тогоруу
Тогоруу шувууны биеийн болон амьдрах онцлог, амьдрах орчин, хоол тэжээлийн тухай ярилцах


III/31
Тогоруу шувууны биеийн болон амьдрах онцлог, амьдрах орчин, хоол тэжээлийн тухай ярилцах

Нийгмийн харилцаанд дасан зохицох
Дүрэм журам
Гудамж талбайд зугаалгаар явахдаа нийтээр дагаж мөрдөх дүрэм журмыг биелүүлэх, найз нөхөдөдөө шаардлага тавих

IV/04
Гудамж талбайд биеэ зөв авч явах, бие биедээ шаардлага тавьж сурах
Байгаль, нийгмийн  орчны  талаархи  төсөөлөл
Хүрээлэн  буй  орчноо  таних
Зугаалга
“Замын хөдөлгөөн”
Замын хөдөлгөөн, гэрлэн дохиог ажиглах, замын цагдаа, зохицуулагчийн хөдөлмөртэй танилцах
“Гарц” хөдөлгөөнт тоглоом
Өдөр тутам


Замаар хөндлөн гарахдаа явган хүний гарц, ногоон гэрлээр гарч сурах
Математикийн энгийн  төсөөлөл
Математикийн мэдлэг
Тоолол
Орон зай
1-20 хүртэл цифрийг дэс дараагаар нь байрлуулах
Зураг,схем дээрх байрлал зүг чигийг тодорхойлох

IV/01

Орчин тойрныхоо зүг чигийг зөв тодорхойлж, ярьж сурах

Урлал,  уран сайхан

Урлаг  уран  сайхан
Аман наадам
Дуу

“Цам харайлгах” аман наадам шинээр заах
Аяыг Галмандах “Хөх яргуй” дууг шинээр заах
Өдөр тутам
Аман наадмыг уран тодоор хэлж тоглох
“Би өөрөө” 2013 оны № 156
Дүрслэх  урлаг
Зураг
Тогорууг хурууны өндгөөр өнгө ялган зурж, будах
IV/02
“Тогоруу” зурахүлгэрчилсэн аргачлал №1



Хугацаа: 2014 оны 04 сарын 07– 11 - ныг хүртэл                                                                                                 Сэдэв: Шувууд
Үйл  ажиллагааны чиглэл

Бүрэлдэхүүн
Хөгжүүлэх  чиглэл

Агуулга

Хугацаа
Хэрэглээ, багшийн  дэмжлэг



Хөдөлгөөн,  эрүүл  мэнд
Том  булчингийн  хөгжил





Алхалт

- 1 эгнээнээс 3 эгнээнд  шилжиж алхах
- Хоёр гарыг алдлан өлмий дээр алхах ба өлмий дээр хөнгөн  гүйх
- БХД /хэрэгслэлтэй дасгал/ шинээр заах /
- Толгой дээрээ ууттай элс тавьж вандан сандал дээгүүр алхах
- “Тахиан зодоон ” хөдөлгөөнт тоглоом


IV/10
Багшийн командын дагуу 1 эгнээнээс 3 эгнээнд жагсах
Дасгалыг техникийн дагуу хийж сурах
Найз нөхөдтэйгээ хамтран тоглоход нь багш туслах
Эрүүл  ахуй
Өвчлөхөөс урьдчилан сэргийлэх
Хаврын улиралд хувцсаа тохируулж өмсдөг тухай мөн бохир хувцас, хамрын алчуур зэргийг хэрэглэхгүй байхыг ярилцах
Өдөр тутам
Гаднаас орж ирээд гадуур хувцсаа солих, эвхэж тавихад сургах



Хэл  яриа-Харилцаа

Аман яриа
Ижил дуудлагатай, өөр утгатай үгийн утгыг тайлбарлах
Шар шувуу бөг бөг
Шаазгай шувуу шаг шаг
Шар - шаар
Сар – саар
Шир – шийр
Сэр - сээр
IV/07
Үгийн олон утгыг ойлгодог,  зөв хэлж дуудах, яриандаа хэрэглэдэг байхад сургах
Бага насны хүүхдийн хөгжлийн стандартын зөвлөмж 2012 он Хуудас
Хүмүүстэй харилцах харилцаа
Сайн мууг ялгах
Найз нөхдийнхөө зан чанар, харилцаанаас сайн мууг ойлгох, ялгах
IV/11
Найзынхаа санааг ойлгож, өөрийнхөө санааг ойлгуулах, хамт тоглох
Байгаль, нийгмийн  орчны  талаархи  төсөөлөл
Хүрээлэн  буй  орчноо  таних
Зугаалга
“Цаг агаар”
Гадаа цаг агаар дулаарч цас хайлж дууссан, хүмүүс орчин тойрноо цэвэрлэж,модыг хэрхэнарчилжбайгааг ажиглан ярилцах
“Чоно тарвагацах” хөдөлгөөнт тоглоом
Өдөр тутам
Цаг агаар байгалийн юмс үзэгдлийн өөрчлөлт, хүмүүсийн хөдөлмөрийг ажиглаж ойлгосноо ярих
Математикийн энгийн  төсөөлөл
Математикийн мэдлэг
Тоолол
Хэмжигдэхүүн
Хэд байна вэ? Хэд болсон бэ? гэсэн асуултанд хариулж энгийн бодлого бодох
Төө, сөөмөөр эд зүйлийн урт богиныг хэмжиж хэдэн төө, сөөм байгааг хэлүүлэх
IV/08
Энгийн бодлого бодожсурах, бие биедээ бодлого бодуулах

Урлал,  уран сайхан

Урлаг  уран  сайхан
Хэл зүгшрүүлэх үг
Оньсого


Шар шувуу бөг бөг
Шаазгай шувуу шаг шаг
Хүр Хүр дуутай
Хүрэн торгон дээлтэй
Гал шар нүдтэй
Ганцаараа суудаг заяатай 
Өдөр тутам
Оньсого, таавар, хэл зүгшрүүлэх үг хэлэх, утгыг нь ойлгож мэддэг болох, таавар зохиож сурах
“Бага насны хүүхдийг хөгжүүлэх хувилбарт сургалт 2008 он Хуудас 291
Дүрслэх  урлаг
Зураг
“Шувууд”
Өөрийн сонголтоор шувуудыг  өнгийн харандаа, пламастраар  зурж, баяжуулах
IV/09
Чөлөөт цагаараа бие даан өөрийн сонголтоор зургийг зурж байхад сургах
Н.Энхтайван “Ногоон дэлхий” цуврал Хуудас 21

Хугацаа: 2014 оны 04 сарын 14 – 18 - ныг хүртэл                                                                                                            Сэдэв: Шувууд
Үйл  ажиллагааны чиглэл

Бүрэлдэхүүн
Хөгжүүлэх  чиглэл

Агуулга

Хугацаа
Хэрэглээ, багшийн  дэмжлэг



Хөдөлгөөн,  эрүүл  мэнд

Том  булчингийн  хөгжил


Алхалт
- 1-ийн цуваанаас 4-ийн цуваанд шилжиж алхах
- 6-8 метр зайд хагас суулттайалхах
- Хөлийн өвдгийг өндөр өргөж гүйх
- БХД /хэрэгслэлтэй дасгал / давтах /
- 25-30 см өндрөөс үсэрч буух
-  “ Шувууд ”  буухиа тоглоом


IV/17
4-ийн цуваанд  зөв алхах, дасгалыг техникийн дагуу хийж гүйцэтгэх
Багш хүүхдийг дасгал хөдөлгөөн хийх явцад алдааг засаж туслах

Эрүүл  ахуй
Шүд амны хөндийн ариун цэврийг сахих
Хооллосны дараа, унтахын өмнө шүдээ тогтмол угаах, амаа усаар зайлах зэргээр амны хөндийг цэвэр байлгах тухай ярилцах
Өдөр тутам
Шүдээ тогтмол угааж цэвэрлэх, оо сойзыг зөв хадгалах



Хэл  яриа-Харилцаа

Аман  яриа

Нугас
Нугас шувууны биеийн болон амьдрах онцлог, амьдрах орчин, хоол тэжээлийн тухай ярилцах


IV/14
Нугас шувууны биеийн болон амьдрах онцлог, амьдрах орчин, хоол тэжээлийн тухай ярилцах

Нийгмийн харилцаанд дасан зохицох
Цагийн хуваарь
Бүлгийн цагийн хуваарийг ойлгон, дагаж мөрдөж хэвших
Өдөр тутам
Бүлгийн цагийн хуваарийг дагаж мөрддөг, биелүүлдэг байх

Байгаль, нийгмийн  орчны  талаархи  төсөөлөл
Хүрээлэн  буй  орчноо  таних
Зугаалга
“Шувууд”
Зугаалгын явцад орчин тойрны шувуудыг ажиглан,ямар шувууд болохыг ярилцах
Шувуунд хоол бэлтгэж өгөх
“ Шар шувуу ба  долоон хулгана” хөдөлгөөнт тоглоом тоглох

IV/18
Орчин тойрны шувуудыг ажиглаж таньж нэрлэж чаддаг байх мөн шувуудыг хооллох сонирхол,хүсэлтэй болох
“БНХХХМХөтөлбөр 2008 он Хуудас 297
Математикийн энгийн  төсөөлөл
Математикийн мэдлэг
Тоолол
Хэлбэр дүрс
10 доторх тоог 2 болон хэд хэдэн бага тоо болгон задлах
Олон өнцөгт болон хавтгай эзэлхүүнт дүрсийг таних, ялгаж нэрлэх


IV/15
Бодит  эд юмсыг ашиглан тоглон бүтээх дасгал хийх
Дүрсүүдээ 2-3 шинж чанараар нь ялгаж тодорхойлох

Урлал,  уран сайхан

Урлаг  уран  сайхан
Дуу
Оньсого

“Нугасны муухай дэгдээхий” үлгэрийг СD сонсгож, ярилцах
Өдөр тутам
Үлгэрийг бие дааж ярьж сурах, найз нөхөддөө ярьж өгөх
Дүрслэх  урлаг
Баримал
“Нугас”
Баримлын шавраар нугасыг зөв дүрсэлж барих

IV/16
“Нугас”  зохион бүтээх  аргачлал №3



Хугацаа: 2014 оны 04 сарын 21 – 25 - ныг хүртэл                                                                                                            Сэдэв: Шувууд
Үйл  ажиллагааны чиглэл
Бүрэлдэхүүн
Хөгжүүлэх  чиглэл

Агуулга
Хугацаа
Хэрэглээ, багшийн  дэмжлэг



Хөдөлгөөн,  эрүүл  мэнд
Том  булчингийн  хөгжил

Алхалт
- 1-ийн цуваанаас 4-ийн цуваанд шилжиж алхах
- Маршийн аянд алхах
- Хөлийг хажуу тийш савж гүйх
- БХД /хэрэгслэлтэй дасгал / давтах
- Шулуун зураасны хооронд бөмбөг залж явах
-  “Буухиа” хөдөлгөөнт тоглоом

IV/24
Бие даан 4-ийн цуваанд  зөв алхах ба хичээлийн хэрэгслэлтэй зөв харьцах
Багаар тоглох, уралдах,чадвартай болох
Эрүүл  ахуй
Өвчлөхөөс урьдчилан сэргийлэх
Буруу хадгалсан болон боловсруулаагүй,угааж цэвэрлээгүй  хүнсний бүтээгдэхүүн өвчин үүсгэдэг тухай мэдүүлж ярилцах
Өдөр тутам
Халдварт өвчнөөс өөрийгөө урьдчилан сэргийлэх энгийн мэдлэгтэй байх



Хэл  яриа-Харилцаа
Бичгийн хэл
Унших бэлтгэлтэй болох
Зураг ашиглан өгүүлбэр зохион ярилцах

IV/21

 Сандал дээр цэх сууж, харандааг зөв барих
Нийгмийн харилцаанд дасан зохицох
Байгаль орчноо хайрлан хамгаалах
Төрсөн  газар нутгийнхаа уул усыг нэрлэж, газар усыг дээдлэх, хайрлах ёсноос хэлэх, ярилцах
IV/25

Уул усаа хайрлах, бохирдуулахгүйг ойлгох,хичээх
Байгаль, нийгмийн  орчны  талаархи  төсөөлөл
Хүрээлэн  буй  орчноо  таних
Зугаалга
“Баян өндөр” уул өөд зугаалах
Зугаалгаар байгаль орчны тухай таньж мэдэх, ярилцах, бахархах
Өдөр тутам

Уул усыг магтан ярих, бахархах, хог хаягдал хаяхгүй байх

Математикийн энгийн  төсөөлөл
Математикийн мэдлэг
Тоолол
Цаг хугацаа
Цээжээр хязгааргүй  тоолох
Удахгүй, саяхан гэсэн үгүүдийг цаг хугацаатай холбон илэрхийлэх үйл хийх

IV/22
Тоглох, хооллох, нойрсох зэрэг үйл явдалдаа тохируулан хэлэх


Урлал,  уран сайхан

Урлаг  уран  сайхан
Шүлэг
Дуу

Д.Санжжав “Тоншуул” шүлэг шинээр заах
Ая Х.Баатар “Бор шувуу” шинээр заах

Өдөр тутам
Дуу, бие даан дуулах, хоорондоо оньсого таалцах
Дүрслэх  урлаг
Наамал
“Тоншуул”
Багшийн бэлтгэсэн тоншуулын зургыг өнгийн цаасаар наах
IV/23
“Тоншуул”  наах мозайкийн   аргачлал №4

"Ном" хөтөлбөрийн хүрээнд бүлгүүдийн дунд зохиогдсон "Үлгэрийн баатрууд амилсан нь" дүрийн тоглолтоос

Ä.ªËÇÈÉѯÐÝÍ ÁÀÃØÒÀÉ
ÄÓÍÄ Á¯ËÃÈÉÍ Õ¯¯Õį¯Ä










Æ.̪ÍÕÖÝÖÝà ÁÀÃØÒÀÉ
ÀÕËÀÕ Á¯ËÃÈÉÍ Õ¯¯Õį¯Ä



















ÍÎÌ” ÕªÒªËÁªÐÈÉÍ Õ¯ÐÝÝÍÄ ÕÈÉÑÝÍ ÀÆËÓÓÄ
“Øèíý íîì” õèéõ 2013 îíû óðàëäààíûã áàãø, ýöýã ýõèéí äóíä çîõèîí áàéãóóëàí íèéò 335 õ¿í õàìðàãäàæ, 417 øèðõýã  òîì æèæèã íîìûã õèéâ.

ÁØÓß-íû 2.0 ñàÿ òºãðºãíèé õºðºí㺠îðóóëàëòààð  íèéò 199 øèðõýã øèíý íîìûã õóäàëäàí àâ÷ íîìûí ñàíãàà áàÿæóóëëàа.

 Áàãø, òóñëàõ áàãø íàð  õ¿¿õäèéí ñîíèðõîë ýðýëò õýðýãöýýíä íèéöñýí íîìûã îëîí òºðºë õýëáýðýýð õèéæ, íîìûí áóëàíãàà áàÿæóóëàí õºãæ¿¿ëýõ ¿éë àæèëëàãààíäàà àøèãëàæ áàéíà.

Àõëàõ áýëòãýë á¿ëãèéí õ¿¿õä¿¿äèéí äóíä “¯ëãýðèéí áààòðóóä àìèëñàí íü”


Àéìãèéí Íîìûí òºâ, Áîëîâñðîëûí ãàçàð, Õ¿¿õýä ãýð á¿ëèéí îðäíîîñ çîõèîí áàéãóóëñàí “Íîìûí áàÿð”-ûí ñàðûí àÿíä àìæèëòòàé îðîëöîæ, “¯ëãýðèéí áààòðóóä àìèëñàí íü” óðàëäààíä ÿðæ àðäûí ¿ëãýð “Öàðöàà øîðãîîëæ õî¸ð” ¿ëãýðýýð æ¿æèã÷èëñýí òîãëîëò òîãëîæ 1 ä¿ãýýð áàéð ýçýëñýí

Àéìãèéí Íîìûí òºâèéí ãýð á¿ëèéí òàíõèìòàé õàìòðàí àæèëëàæ àõëàõ áýëòãýë á¿ëãèéí õ¿¿õä¿¿äèéí äóíä “¯ëãýðèéí öàã”, “Äàðààãèéí õóóäàñ” çýðýã ¿éë àæèëëàãààã çîõèîí áàéãóóëàí 120 õ¿¿õäèéã õàìðóóëñàí.

ÀÂÜßÀÑ” ÕªÒªËÁªÐÈÉÍ Õ¯ÐÝÝÍÄ ÕÈÉÑÝÍ ÀÆËÓÓÄ
2013 - 2014 îíû õè÷ýýëèéí æèëä àõëàõ,  áýëòãýë õ¿¿õä¿¿äèéí äóíä “Õîñ ìîðü” øàòðûí äóãóéëàíä 69 õ¿¿õýä,  “Àëòàí õ¿¿” äààìíû äóãóéëàíä 80 õ¿¿õýä,  “Àëòàí æèã¿¿ð” äóóíû äóãóéëàíä 25 õ¿¿õýä,  “Áÿöõàí  õºãæèì÷èä” õºãæìèéí äóãóéëàíä 30 õ¿¿õýä, “Öýöýãõýí” ãèìíàñòèêèéí äóãóéëàíä 35 õ¿¿õýä íèéò 239  õ¿¿õýä  õàìðàãäàæ,  õ¿¿õäèéí 80%-èéí àâüÿàñ ÷àäâàðûã íü íýýí èëð¿¿ëæ, õºãæ¿¿ëýí  àæèëëàæ áàéíà.

 Àéìãèéí 1 дүгээр цэцэрлэгийн нэрэмжит энгийн хөгжмийн зэмсгийн “Олуулаа хөгжимдье” анхдугаар уралдаанд äóó õºãæìèéí áàãø Á.Åðººëìàà 35 õ¿¿õäèéã àìæèëòòàé áýëòãýæ, àéìàãò õºãæìèéí õàìòëàã íü  2 äóãààð áàéð,  Áýëòãýë “Ã” á¿ëãèéí Ë. Äàâààñ¿ðýí ãîöëîë õºãæìèéí òºðºëä àéìàãò 1 ä¿ãýýð áàéðàíä øàëãàðñàí.

 Ýíý  õè÷ýýëèéí æèëä 4-5 íàñòàé õ¿¿õä¿¿äèéí îþóí óõààí, ñýòãýí áîäîõ ÷àäâàðûã õºãæ¿¿ëýõ çîðèëãîîð Õàíãàðüä ñïîðò öîãöîëáîðûí “Óðàí í¿¿äýë” øàòðûí êëóáûí äàñãàëæóóëàã÷ áàãø Î.Áàòçîðèãòîé õàìòðàí àæèëëàæ,   “Õîñ ìîðü” øàòðûí äóãóéëàíä 69, “Àëòàí õ¿¿” äààìíû äóãóéëàíä 80  õ¿¿õäèéã õàìðóóëàí àæèëëàæ áàéíà.

 
Áýëòãýë, àõëàõ á¿ëãèéí õ¿¿õä¿¿äèéí äóíä  ãèìíàñòèêèéí “Öýöýãõýí” äóãóéëàíã  õè÷ýýëë¿¿ëýí 35 õ¿¿õäèéã õàìðóóëñàí.


Àõëàõ áýëòãýë á¿ëãèéí õ¿¿õä¿¿äèéí äóíä “Õºãæèëòýé áóóõèà” òýìöýýíèéã çîõèîí áàéãóóëàí  167 õ¿¿õýä õàìðàãäàæ, õ¿¿õýä íýã á¿ðèéí áèå áÿëäàðûí õºãæëèéí àõèöûã ¿íýëæ, ä¿ãíýëò õèéæ àæèëëàñàí.

  Õ¿¿õä¿¿äèéí äóíä “Øèíý æèëèéí áàÿð”, “Àðäûí ºâ óëàìæëàëààñ ñóðàëöàÿ”, “Íîìûí áàÿð”, “¯ëãýðèéí áààòðóóä àìèëñàí íü”, “Ýýæäýý áè õàéðòàé” çýðýã ºäºðëºã ºã뺺ëãèéã çîõèîí áàéãóóëëàà.
 “Àðäûí ºâ óëàìæëàëààñ ñóðàëöàÿ”  ñýäýâò àæëûí õ¿ðýýíä  àðäûí àìàí çîõèîëîîð õ¿¿õýä íýã á¿ðèéã õºãæ¿¿ëýõ àæëûã æèë á¿ð óëàìæëàë áîëãîí çîõèîí ÿâóóëñàí íü ýöýã ýõ, àñðàí õàìãààëàã÷äûí òàëàðõëûã õ¿ëýýëýý.


Àðäûí óëàìæëàëò òîãëîîì íààäãàéãààð òîãëîæ ñóðãàõ, òîãëîîìûí îð÷èíã á¿ðä¿¿ëýõ,ìýäëýõ õ¿íäëýõ ¸ñ çàíøëààñ ñóðàëöàõ àæëûã òîãëîîìûí àðãààð çîõèîí áàéãóóëëàà. Õ¿¿õýä á¿ðèéí ñóð÷ ìýäñýí ç¿éëýýð ýöýã ýõ÷¿¿äýä òàéëàí òàâüæ ñàíàë õ¿ñýëòèéã íü  õ¿ëýýí àâëàà.

“Ò¿ãø¿¿ðèéí äîõèîãîîð”  àæèëëàñàí áàéäàë


No comments:

Post a Comment